[News] Kim Hyung Jun first official drama [08.11.11]


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

وایییی خدا دیدین چی شد؟؟؟؟ هیونگم پر...داره فیلم بازی میکنههههههههه....

 

وایی نفسم بند اومد..بذارین متنشو براتون بذارم...

عنوان درام:자체 발광 그녀! (آزمایشی)

عنوان انگلیسی:دختری که میدرخشد/او منحصر به فرده.(چی میگی).

کانال:شبکه KBS_N

تعداد قسمت:12 قسمت.

تاریخ:ژانویه/فوریه 2012

نام شخصیت:کانگ مین_KANG MIN(اسم بچمه)

نوع شخصیت:مغرور اما بسیار با جذبه..یک ستاره معروف.

خلاصه داستان:یه داستان از یه ستاره معروف..چند تا نویسنده باهم تو ایستگاه رادیو تلویزیون کار میکنند..و عشق یک مرد سربی را به تصویر میکشد.

در حال حاضر هیونگ در حال آماده شدن برای موسیقیه فیلمه وبه زودی برای اموزش تیراندازی خودشو اماده میکنه..

خب اینم از متن فیلم جدیدش...

هی دنیا..

من برم..بای بای

 



نظرات شما عزیزان:

mehboba
ساعت20:13---23 آبان 1390
واااااااااااااااااییییی خدااااااااااا. من یکی که سکته کردم . سلام بچه ها . چند وقته نیومدم نت این جیگرمو ندیدم . خیلیییییییی نازه. کی بشه ببینمش. به محض اینکه فیلمش اومد خبر کنید.کیس کیس بای
پاسخ:منو ندیدی که....ای جان دیدن هم داره دیگه...واااااااااااااااای نگوووووووووووووووو... حتما خبرت میکنم گلم.. بای بای


only me
ساعت23:42---19 آبان 1390
پاسخ:والا..یکی بگه آخه نونت کم بود چیت کم بود؟؟؟؟من تا این 12 قسمت میمیمرممممممممممممممممم

only me
ساعت23:35---19 آبان 1390
پاسخ:وااااااااااای من که یه بند دلشوره دارم... نمیخواممممممممممممممممممممممم

pooneh
ساعت17:46---18 آبان 1390
تو وب اصليم آپم.بدو بدو كه تولد يه كسي هم هست.پاسخ:باشه باشه اومدم

saba
ساعت20:10---17 آبان 1390
sima joonam afarin webet ogholadast va khabaratam daste avale

ghoorboonet

boos
پاسخ:فدااااااااااااااااات...دیگه عشق هیونگ مارو جسور کرده... ما بیشتر... بووووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:[News] Kim Hyung Jun first official drama [08,11,11],ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com